Трекові системи

Доставка

Перевіряємо товар перед відправкою і страхуємо на повну вартість
Працюємо тільки з надійними перевізниками
Дотримуємося заявлених терміни доставки
По Києву і передмістю
Для замовлень будь-якої вартості - самовивезення з пункту видачі

Отримати товар можна в нашому пункті видачі за адресою: Київ, вул. Предславинська, 37/39, оф. 15, 1 поверх. Менеджер кол-центру попередньо погоджує з вами дату і час візиту.

На час воєнного стану пункт видачі працює лише на повернення товарів
Для замовлень понад 1200 грн
Вартість

По Києву до дверей

Безкоштовно

Передмістя Києва (в межах 20 км від КПП)

Безкоштовна доставка в Бориспіль, Бровари, Вишгород, Гостомель, Бучу, Ірпінь, Боярку і т. д.

Безкоштовно

Самовивіз з Нової Пошти оплачених замовлень

(якщо оплата при отриманні - 65 грн)

Безкоштовно

Для замовлень до 1200 грн
Вартість

Самовивіз з відділення Нової Пошти

65 грн

Для отримання замовлення необхідно мати при собі паспорт та знати номер накладної (ТТН), який ви отримаєте від нас в СМС.
По Україні

Самовивіз з Нової Пошти

(для замовлень до 1200 грн доставка платна - 65 грн)

Безкоштовно

Адресна доставка кур'єром Нової Пошти

100 грн

Терміни доставки

Доставка здійснюється з понеділка по п'ятницю з 10.00 до 18.00.

Доставка узгоджених замовлень на товар з наявності 1-2 робочих дня.

Дату і час доставки називає менеджер при оформленні замовлення. Для з'ясування можливості доставки в інший час необхідно зв'язатися з нами за телефоном або написати в коментарях до замовлення.

Експрес доставка

"Експрес-доставка" - швидка доставка вподобаних люстр і світильників. Цей вид доставки доступний для товарів, позначених символом "Експрес-доставка". При замовленні на суму понад 1200 грн - вартість послуги становить 100 грн. Доставка по Києву - сьогодні на сьогодні, по Україні - сьогодні на завтра (за умови розміщення замовлення до 10.00 в робочі дні). Для оформлення "Експрес-доставки" необхідно вказати в коментарях до замовлення "Експрес-доставка" (при оформленні через кошик) або повідомити по телефону менеджеру.

Перевіряйте товар при отриманні

При отриманні замовлення перевірте цілісність упаковки і вмісту. У випадку виявлення дефектів обов'язково зв'яжіться з нашими менеджерами. Претензії щодо механічних пошкоджень приймаються під час отримання замовлення.

При отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти необхідно спочатку оглянути вміст посилки. Якщо світильник не підходить або з дефектом, необхідно повернути посилку працівнику служби доставки. Кур'єрська служба самостійно оформляє повернення товару відправнику. Ми будемо вдячні за повідомлення нашого менеджера про відмову від світильника.

Всі відносини між магазином і покупцем регулюються нормами законодавства України.